Wednesday, June 29, 2011

Contoh Baju..bos aku,model pun aku!

Salam Semua;
 Hari ni saya tunjukkan contoh baju yang siap pakai.Ada 3 helai diguna pakai kat Malaysia ni.Bahagian belakang baju tertera nama tuan punya baju,cuma yang dalam gambar ni tiada nama tuan punya baju atas sebab-sebab yang tak dapat dijelaskan.
FRONT
BACK

Kalau dilihat dari warna imej,ada 5 warna (putih,merah,biru,kuning&oren).Maknanya 5 screen diperlukan untuk menghasilkan imej pada baju ini.Bahagian belakang pula perlu ada 2 screen.Maknanya 7 screen diperlukan...1 screen RM40, 7 screen..kira sendiri.
Maka disebabkan itu,saya galakkan sangat kepada bakal pembeli,imej yang anda mahu biarlah yang terbaik agar ianya berbaloi dengan harga baju ni.Ada banyak lagi contoh baju lain,tapi saya tak berkesempatan nak tangkap gambar,yang tuan punya baju pun asik tanya je..siap baju,terus pos!
Harap ianya akan menjadi trend pula kat Malaysia ni,hanya anda memakai baju dari imaginasi anda sendiri.Create your own..Jumpa Lagi..Wassalam.

No comments: